Senior contractbeheerder / projectleider beheer en onderhoud wegen
Provincie Utrecht
 
Aanvraagnummer
16510
Duur
12 maanden
Opties verlenging
deta-vast
Uren per week
32-40 uur
DAS opdracht
Ja
Start
Z.s.m
Opleidingsniveau
HBO
Regio
Utrecht
Einde inschrijfdatum
01 July 2024
Eindtijd
09:00 uur

Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. 

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht
Als Senior Contractbeheerder/Projectleider Beheer en Onderhoud Wegen ben je actief betrokken bij diverse contracten, processen en projecten voor de ontwikkeling en instandhouding van de provinciale wegen en alles wat daarbij hoort, zoals groen, kunstwerken, openbare verlichting en VRI’s.

Je stemt inhoudelijk af met andere contractbeheerders, projectleiders, weginspecteurs en assetbeheerders. Je bent een belangrijke verbindende factor en begrijpt de diverse belangen van de provincie en bestuurlijke gevoeligheden. Je adviseert de programmamanager B&O op basis van het provinciale beleid. Jij weet als geen ander hoe je data kunt gebruiken in je werk. Samen met je collega’s zorg je voor de verdere professionalisering van assetmanagement binnen team BEM. Bereikbaarheid, leefbaarheid, veiligheid en duurzaamheid staan hierbij centraal.

Je bent eindverantwoordelijk voor de contracten en projecten die jij begeleid en verantwoordelijk voor de technische invulling. In nauwe samenwerking met de Assetbeheerders zorg je dat deze projecten en contracten binnen de budgetten en planningen blijven. De variatie in de contracten en projecten is groot; van relatief makkelijk tot complex, en van klein tot groot.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau op het gebied van (civiel) technisch;
2. Aantoonbare werkervaring met UAV en contractmanagement UAV-GC;
3. Aantoonbare werkervaring op het gebied van aansturing van infrastructurele contracten;
4. Kandidaat is bereid om na de duur van de opdracht kosteloos in dienst te treden bij opdrachtgever;

Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring als projectleider van infrastructurele opdrachten (25 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met UAV en contractmanagement UAV-GC (25 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van aansturing van infrastructurele contracten (25 punten);
8. Aantoonbare werkervaring bij een overheidsinstantie (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Teamspeler
- Verbinder
- Procesgericht
- Prestatiegericht

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling Offertes op minimumeisen
De Offertes worden eerst beoordeeld op de minimumeisen die in de Offerteaanvraag zijn vermeld. De controle van de Offerte vindt plaats op daadwerkelijke inhoud en naar waarheid, hierbij kan eventueel ook contact gezocht worden met derden. Offertes die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor Stap 2 in de beoordeling. De Offertes die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) Offertes die aan de opdrachtgever worden voorgelegd
Offertes die voldoen aan de minimumeisen worden in onderlinge vergelijking op de in de Offerteaanvraag genoemde “selectiecriteria te beoordelen in Stap 2”. De tien (10) Offertes die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor Stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige Offertes worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de tien (10) offertes van in onderlinge vergelijking op de volgende gunningscriteria.

- Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
- Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De drie (3) Offertes die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria gaan door naar Stap 4 (Selectiegesprek). De kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de Opdrachtgever nader geverifieerd in hoeverre de betreffende Offertes voldoen aan de minimumeisen en criteria die genoemd zijn bij Stap 2 en Stap 3. Daarnaast wordt getoetst op de in de Offerteaanvraag genoemde competenties. Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal Stap 3 van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de Gegadigde die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan de in de Offerteaanvraag genoemde competenties. Alle overige Inschrijvers worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Tariefbandbreedte 95-110

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1 (geen duo)

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  gedeeltelijk maar altijd in overleg. De functie vereist veel aanwezigheid op werklocaties en steunpunt van provincie Utrecht in Huis te Heide.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 8 of dinsdag 9 juli 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 27 juni 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 28 juni 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

Update 28 juni 2024: Er zijn geen vragen ingediend.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 1 juli 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.